Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. További információk.. Rendben
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Szállítás

                                                             A szállítást a Trans-o-flex futárszolgálata végzi.

A szállítási idő a raktáron lévő termékek esetébe 1-2 munkanap. A kézbesítés utánvételes formában történik, tehát a termék vételárát az áru átvételekor a futárnak kell átadni készpénzben. Illetve lehetőség van bankkártyás fizetésre előre  utalással vagy PayPal-el is fizetni, melyekre vonatkozó információkat a pénztárnál való fizetéskor megtalálja. Minden termék átvehető veszprémi üzletünkben személyesen is.

 

Szállítási díjak:

 Használt LAPTOP vagy PC vagy Monitor megrendelse esetén            INGYENES
 50.000Ft-ig egyéb fent nem említett termékekre    1.500Ft bruttó
 50.000Ft felett egyéb termékekre    INGYENES

 

 

 

 

Szállítási feltételek

A Webáruházban megtalálható termékek szállítási határideje a visszaigazolástól számított maximum 1-2 munkanap. Ezen szállítási határidőn belül Eladó a Vevő részére a megrendelt terméket átadja, kiszállítja, vagy postára adja. Amennyiben a kért termék megrendelése nem lehetséges, javaslatot tesz a Vevőnek a megrendelt termékkel megegyező paraméterekkel rendelkező árucikk szállítására. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor Vevő a Webáruházban megrendelt terméket átvette. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vevő általi átvételekor adja át a Vevő részére a részletes számlát, illetve a Jótállási jegyet.

 

Kézbesítéssel kapcsolatos egyéb információk

A vásárlásról kiállított számlát minden esetben a dobozban helyezzük el!
A kézbesítés a futárszolgálat reggel 8:00 és 17:00 között végzi. 
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a helyszínen valamint a következő munkanapon ismételten megkísérli a kézbesítést.

 

Szállítással kapcsolatos reklamációk rendezése

A csomag átvételekor erősen javasolt annak megvizsgálása! Kiemelten felhívjuk a figyelmet arra, hogy ha a csomag sérülten érkezik, az átvételkor ezt a tényt a szállítónál található jegyzőkönyvben írásba kell feljegyezni. Ennek elmulasztása az esetleges reklamáció jogosságának bizonyítását megnehezíti, esetenként ellehetetleníti.
Kérjük ezt mindenképpen vedd figyelembe!

 

Csomagkövetés

Tudni szeretnéd merre jár a termék, amit megrendeltél? Kövesd a csomagodat a feladás pillanatától a kézbesítésig partnercégünk weboldalán!

Ehhez csak az emailben megkapott 24 számból álló fuvarlevélszámra lesz szükséged.

 

Megnézem merre jár a csomagom!

 

Nem kaptál elég adatot? Késik a csomagod? Vagy Te szeretnél módosítani a kiszállítás időpontján?

Hívd a Trans-o-Flex ügyfélszolgálatát!
+36 1 8 777 400 vagy +36 1 8 777 444

Szállítási partnerünk a Trans-o-Flex Kft